Здравейте. На дизеловата 155-ца от подписа ми, откакто е купена климатроника не може да си запомни настройките. Влизам, паля, включвам го и почва да работи на 24градуса. Променям температурата, духалките, през които да духа, силата и след като изгася двигателя, при следващото включване пак от 24 тръгва. На бензиновата, която продадох не беше така. Без значение дали го изключвам преди да загася двигателя (почти винаги гася всичко преди двг.) Някой да има идея?
Известие
Collapse
No announcement yet.
"Забравящ" климатик
Collapse
X
-
При мен на бензиновата е така... но не беше така и всеобщото мнение е че акумулатора е остлабнал и при палене, доста пада напрежението! Лично аз съм леко склонен да го повярвам, тъй като скоро не съм я карал надълго да зареди добре, а само градско и то на малки разстояния! А и зимата акумулатора е малко по-муден...ако може така да е се изразя.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение...но не беше така и всеобщото мнение е че акумулатора е остлабнал и при палене, доста пада напрежението!166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщениеНе би трябвало да е от това - от миналата зима е с нов.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеразвитие?
Допълнение
Днес 28,12 отворих таблото на климатика. От 8 крушки само 2 светеха, до другите не стигаше ток. Вижда се, че е преработвано нещо - има пусната допълнителен кабел. Явно ще трябва дя го види специалист, да му види и захранването. Поне по другото табло вече свети всичко. Най ме измъчи осветпението на запалката, но вече и тя свети, и пепелника
Качвам малко снимки на разглобяването.166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
Comment